logo mesta

Město Hranice

Oficiální webové stránky

Rezervace návštěv

Pro rezervaci úkonu byl zaveden nový systém, kde již není potřeba vytvářet uživatelský účet, ale můžete si přímo rezervovat vybranou činnost a termín. Pro rezervaci je třeba povinně zadat jméno a příjmení a e-mailovou adresu, což jsou osobní údaje zpracovávané za účelem veřejného zájmu. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů obsahuje rezervační systém. 

  • rezervaci je možné provést ve volných termínech maximálně 30 dnů předem, a to nejdříve pro následující den
  • dostavte se na pracoviště, u něhož jste si úkon rezervovali, nejdříve 10 minut před rezervovaným termínem a nejpozději 10 minut po termínu
  • Zadanou objednávku je nezbytné potvrdit kliknutím na odkaz v zaslaném ověřovacím e-mailu
  • pro každou požadovanou agendu je nutná samostatná rezervace, tzn. jeden úkon = jedna rezervace

Vyberte prosím agendu, u které si chcete rezervovat termín, a zvolte požadovaný den a čas.
Ve stanoveném termínu rezervace pracovník vyřizuje agendu pouze jednoho žadatele. Při návštěvě MěÚ si na vyvolávacím systému zvolíte službu, na kterou jste si vytvořili rezervaci, s volbou pro objednané.

Pokud potřebujete více úkonů, rezervujte si prosím další termín.

Odkaz na Rezervační systém Městského úřadu Hranice

Jak dlouho budete pravděpodobně čekat ve frontě? 

Na speciálním webu https://webcall.kadlecelektro.cz/webcallv3/mon/index.php?id=131 se dozvíte, zda jsou přepážky otevřeny, kolik lidí čeká na obsloužení u jednotlivých přepážek a také kontaktní údaje. Data se aktualizují každou minutu.

Zobrazované činnosti: Řidičské průkazy, Registrace vozidel, Technické změny, Ohlašovna trvalých pobytů, Občanské průkazy příjem – výdej, Cestovní doklady příjem – výdej, Ověřování, Matriční agendy (Narození, Úmrtí, Manželství, Určení otcovství).

Město Hranice

Pernštejnské náměstí 1
753 01 Hranice

podatelna@mesto-hranice.cz

581 828 111

Všechna práva vyhrazena - Město Hranice © 2021