Publikováno 16.1.2025
Vyrážíte na městský úřad a bojíte se, že budete muset dlouho čekat? Objednejte se dopředu na přesný čas přes internetMěstský úřad má elektronický rezervační systém na řadu agend městského úřadu, přesněji na agendy dopravně - správní (řidičské průkazy, registrace vozidel, technické změny/registrace vozidel – dovoz) a na občansko správní agendy. To jsou agendy týkající se občanských průkazů, cestovních pasů a změn pobytu, ale také matrika. (ověřování, narození, úmrtí, manželství či určení otcovství)
Slouží k tomu městské internetové stránky www.mesto-hranice.cz. (www.mesto-hranice.cz/rezervace-navstev) Na nich lze kliknout na odkaz „Rezervace návštěv pod Aktualitami, nalézt odkaz v rubrice „úřad“ nebo jednoduše vložit hledaný výraz do vyhledávání vpravo nahoře
Po rozkliknutí se objeví pokyny, kde se dozvíte všechny podrobnosti a také agendy, na které se lze objednat.
Na městském úřadu lze také využít služeb Czech POINTu (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) v Pokladně a podatelně v přízemí dvorany zámku. Momentálně CzechPOINT poskytuje výpis z katastru nemovitostí, výpis snímku z katastrální mapy, výpis z veřejného rejstříku, výpis z trestního rejstříku fyzických i právnických osob, výpis z živnostenského rejstříku, výpis z bodového hodnocení řidiče, výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH, zprostředkovanou identifikaci osob, agendy ISDS (datové schránky), autorizované konverze dokumentů a výpisy ze základních registrů.