Publikováno 9.9.2025
Tradiční dotazníkové šetření spokojenosti klientů s prací úředníků hranického městského úřadu bude letos probíhat v průběhu září a začátkem října. V pondělí 15. listopadu a ve středu 17. září bude průzkum probíhat v hlavní budově zámku na Pernštejnském náměstí 1. O týden později v pondělí 22. září a ve středu 24. září se budeme ptát na názory občanů na budově Zámecké 118 a na závěr bude dotazníkové šetření probíhat opět v pondělí a ve středu, tedy 29. září a 1. října na Odboru sociálních věcí v Purgešově ulici 1399.Otázky jsou zaměřeny zejména na kvalitu práce úředníků, klienti se ale mohou vyjádřit i k dalším oblastem týkajících se úřadu.
Město Hranice se dlouhodobě dotazuje občanů, jak jsou na úřadě spokojeni, co se jim líbí nebo naopak nelíbí. Výsledky této dotazníkové akce jsou poté podkladem pro opatření, které mají za cíl zlepšit celkový chod úřadu. Na základě těchto dotazníkových šetření byl například vylepšen orientační systém v budovách městského úřadu, do dvorany zámku se postupně přestěhovala matrika, informace a podatelna a nejnověji i pokladna, aby tyto často využívané služby byly pro občany co nejsnáze dosažitelné.