Publikováno 3.10.2025
Spotřebitelská poradna mění prosincový termín. Místo 3. prosince bude otevřena 17. prosince 2025. Poradnu mohou spotřebitelé navštívit v Hranicích 1 x měsíčně (zpravidla první středu v měsíci) v době od 13 do 17 hodin v budově Městského úřadu Hranice, Pernštejnské náměstí 1, I. poschodí - přípravna obřadní místnosti (dveře č. 231).Termín 5 listopadu zůstává v platnosti.
Spotřebitelská poradna, kterou provozuje nezisková organizace Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s., poskytuje spotřebitelům zdarma základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, lhůtě k vyřízení reklamace nebo podmínkách odstoupení od kupní smlouvy. Při řešení spotřebitelských problémů mimo poradní dny je možno využít e-mailovou adresu poradna@sos-msk.cz , nebo telefonní číslo +420 607 398 511.